19 juli 2012

ZARA FAVORIETEN NAJAAR 2012

Dinsdag ben ik met een vriendin in Amsterdam gaan winkelen, natuurlijk kon een bezoekje aan de Zara niet ontbreken. Het is noch sale, maar mijn intresse ging vooral uit naar de nieuwe collectie.


Toen ik dit jasje in de verte zag hangen viel hij me meteen op door de mooie oranje kleur. Het biker model vind ook erg leuk en de studs op de flappen maakt het jasje ondanks de zachte stof toch stoer.

                                    
dit jurkje oogt vrij simpel, maar is door de wit/zilvere stof toch noch een eye cather.




Toen ik deze laarsjes zag was ik opslag verliefd! Ik zocht al een tijdje naar zulke korte laarsjes en deze vind ik echt helemaal geweldig. Ik hoop ze dan ook binnekort te bemachten.




Deze tas viel me vooral op door de simpelheid, maar toch genoeg detials om niet saai te zijn. Ook de grote lijkt me erg handig.


Ik heb een voorliefde voor direnprintjes op mijn kleding en deze sjaal is dan ook echt perfect. Hij staat bij zowat alles en is ook lekker groot. (zie je niet zo goed op de foto)


 Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden, reageer gerust. Xxx








2 opmerkingen: